8 Nisan 2009 Çarşamba

Nasıl Adsense ile para kazanmak için

Bu yazı, AdSense ile ilgili olarak aldığınız e-postalar bir tepki içinde. Specifically " How to Make Money with Adsense ". Özellikle "Nasıl Adsense ile para kazanmak için. I know most of you are familiar with the concept of adding Adsense to your blogs and are equally familiar with not making any money with it - or paltry sums at best. Ben blogları için Adsense ekleyerek kavramı ile eşit olarak para yapmıyor - veya küçük meblağlar en iyi bilgi sahibi olduğunuz tanıdık olduğunu çoğu biliyor.

This post is an overview of what I do and regular readers may want to skip this. Bu yazı ve ne düzenli okuyucuları bu geçmek isteyebilirsiniz bir bir incelemesi.

I have been absent for the past two weeks working on some other projects but I noticed my RSS readers have grown by another 100 or so which tells me that there are a lot of new faces on here and most of you are not familiar with me or what I do online. Ben son iki hafta diğer bazı projeler üzerinde çalışan yok ama ben RSS okuyucu fark başka bir 100 kadar da orada burada yeni yüzlerin çok ve en bana veya aşina olmayan bana göre büyüdü Çevrimiçiyim ne. I am not an A Lister or a guru of any kind. Bir A Lister veya herhangi bir bir uzmanı değilim. I am a niche marketer who until now has been making money quietly on the net - this blog was developed as just "another" niche I wanted to dominate in order to make money with Adsense and Affiliate sales. Kim şimdiye kadar sessizce net üzerinden para kazanmaya bir niş pazarlamacı am - Bu blogu I AdSense ve Ortaklık satış ile para kazanmak için hakim istedim sadece "bir" niş olarak geliştirilmiştir. Unlike my other niches this blog has developed a readership and this has curtailed a lot of my usual activities regarding affiliate sales but I have kept the Adsense. Bu blogu bir okuyucu geliştirmiştir ve bu benim her zamanki faaliyetleri bağlı satış ile ilgili bir çok kısıtlanması vardır ama Adsense devam ediyorum diğer niş aksine.

I dominate niches by using SEO techniques that I have been refining for a long time. Ben SEO teknikleri bu uzun bir süre için rafine edilmiştir kullanarak niş hakim. I am not familiar with other systems as everything I do has been learned by trial and error - I experiment constantly. Ben deneme ve hata ile öğrenmiş oldu her olarak diğer sistemlere aşina değilim - Deneme sürekli.

My methods can be reduced to one simple strategy - I pick a niche that gets lots of search engine traffic and has a lot of corresponding advertisers and then optimize my blog and posts for every term that is in any way related to the main topic and sometimes no relation what so ever. Benim yöntem basit bir strateji için azaltılmış olabilir - Bu arama motoru trafiği çok ulaşması ve ilgili reklamverenlere bir çok ve daha sonra Blog ve herhangi bir şekilde ana konu ve bazen ile ilgili her dönem için mesajlar iyi bir niş seçin herhangi bir ilişki ne kadar hiç. My goal is always the same - I want to rank on page 1 on Google for every single term I target. Amacım her zaman aynıdır - Bir sayfaya 1 Google'da her dönem ben hedef için sıralamak istiyorum. By doing this I receive thousands upon thousands of visitors to my sites everyday and a percentage of these visitors click my ads or buy products through my links. Bu benim sitelerin günlük ziyaretçilerin binlerce ve reklamları veya bağlantıları üzerinden ürünleri satın bu ziyaretçileri tıklama yüzdesi üzerine binlerce almak yaparak. Making money online can be reduced to one simple equation - the more search traffic you receive the more money you make. Yapma karşılığı çevrimiçi basit bir denklem için azaltılmış olabilir - yaptığınız daha fazla para almak için daha fazla arama trafiğini. You will not make decent income until you start drawing thousands of visitors daily - it is a simple numbers game. Kadar ziyaretçi günlük binlerce çizim başlamadan iyi gelir girmiyoruz - basit bir numara oyun.

I don't want to rehash topics I have covered before so please read my posts on Keywords and Search Engine Optimization if you are not familiar with the topics. Ben eğer konularda bilgi sahibi değildir öncesine kadar anahtar kelimeler ve Arama Motoru Optimizasyonu benim mesajlar okuyun kapalı olması aynen konular istemiyorum. To make money with Adsense you will have to grasp these concepts first. Adsense ile bu kavramları ilk kavramak gerekir para kazanmak için.

In spite of what most of you think - you can make a good living with Adsense sites. Seni en çok hangi düşünüyorum rağmen - AdSense siteleri iyi bir yaşam yapabilirsiniz. I do and I can honestly say that it is the easiest method for making money online - but - it does require work and some patience before you start seeing any meaningful results. Ben ve dürüstçe bu karşılığı çevrimiçi yapmak için en kolay yöntem olduğunu söyleyebiliriz - ama - bu gerektiren bir çalışma ve sabır önce herhangi bir anlamlı sonuçları görmeye başlayın. I realize that screenshots are meaningless as anything can be faked but I will show you my Adsense income from last month and remind you that I am not selling you anything here - I just want you to realize that this is a viable source of income if you want to buckle down and work for it. Bu ekran şey olarak sahte olabilir anlamsız olduğunu biliyoruz ama burada herhangi bir şey satmak değil - Ben sadece bu gelir uygun bir kaynaktır gerçekleştirmek istiyorsanız son ayın AdSense gelir ve hatırlatmak gösterir eğer aşağı eğilmek istiyorum ve bunun için çalışıyoruz. It has taken me the better part of two years to reach this stage so don't get ahead of yourselves - this takes time. Bu bana ileride kendinizi almak değil, bu aşamada ulaşmak için iki yıl daha iyi parçası aldı - Bu zaman alır.

Click to Enlarge Büyütmek için tıklayınız


This blog is in the "Make Money Online" niche and isn't one of the better searched niches in spite of it's popularity in blogging circles. Bu blog "Para et" niş olduğunu ve bir o kadar iyi bir niş arama it rağmen popülerlik's çevrelerin bloglamaya olarak. The table below shows a sample of some of the related keywords for the "make money online" niche. Aşağıdaki tablo, "niş karşılığı çevrimiçi yapmak için ilgili anahtar kelime bir örneğini göstermektedir. None of the keywords provide a great deal of traffic on their own compared to niches like "music downloads" but when you add up all the different terms you can create a good flow of traffic if you rank well for all the keywords. Anahtar kelimeler hiçbiri kendi niş "müzik indirme" gibi ancak siz eğer iyi tüm anahtar kelimeler için sırada trafik iyi bir akışı oluşturabilir tüm farklı terimler ekleyebilirsiniz karşılaştırıldığında trafik büyük ölçüde sağlar. This is what I do in every niche and it works. Bu her mihrabı ne yapmak ve çalışıyor.



Ranking well for one term in Google boosts your rankings for other terms - ranking well for lots of terms boosts your rankings for lots of other terms and so on - a giant snowball effect if you will. Eğer zengin Google bir terim için Sıralaması diğer şartlar için sıralaması - iyi koşulları birçok için sıralama yükseltir diğer koşulları birçok için sıralaması ve - dev bir kartopu etkisi yükseltmektedir.

Here are some keywords that I have targeted... İşte bu hedefli bazı anahtar kelimeler ...

How to Get Money Rank 1 Nasıl Para Sıralamanız 1 to Get



How to Make Money Rank 3 Nasıl Para Sıralamanız 3 Yapmak



How to Make Money Online Rank 2 Nasıl Para Çevrimiçi Sıralaması 2 to Make



Making Money Online Rank 4 Money Online Sıralamanız 4 yapma



Make Money Online Rank 8 Make Money Online Sıralamanız 8



MAKE MONEY ONLINE Rank 5 - yes you rank differently for the same term if it's capitalized. MONEY ONLINE Sıralamanız 5 YAPMAZ - eğer büyük harfle's evet farklı aynı dönem için sırası.



Making Money Rank 10 Para Sıralamanız 10 yapma



These are all on page 1 on Google. Bu tüm sayfa 1 Google bulunmaktadır. I rank on page 1 for dozens of other related terms as well but these bring in the bulk of my traffic for this blog and add about $1500 a month to my total Adsense earnings. Bir sayfaya 1 diğer ilgili terimleri düzinelerce de ancak bu getirmek bu blog için trafik ve toplu olarak sıralaması ve toplam kazanç yaklaşık 1500 $ aylık ekleyin. These earnings will increase over time as I am still working on page 1 rankings for lots of other terms - one in particular that will add a considerable amount of traffic. Ben hala sayfadaki diğer şartları çok 1 sıralaması çalışıyorum Bu kazanç zamanla artacaktır - bir trafik önemli miktarda ekleyeceğiz özellikle. I am currently in 12th spot on page 2 for the most competitive term of all in this niche... 12. yerinde ben şu anda 2. sayfada bu mihrabı tüm en rekabetçi dönem için ...

Make Money Rank 12 Para Sıralamanız 12



This term has 147 million competing pages - no easy task right? Bu dönemde 147 milyon rekabet sayfaları vardır - hiç de kolay bir iş değil mi? Well actually it's not as hard as you might think. Şey gibi düşünüyorsun de zor değil aslında bu.

Those of you who are new here may have noticed that this blog isn't pretty. Bu sizi burada yeni olan, bu blogu güzel değil fark olabilir. In fact it's just a plain old free Blogger blog hosted on Blogspot. Sadece düz eski ücretsiz Blogger blogunuzun Aslında Blogspot barındırılan. I have no fancy graphics and don't do a dam thing to encourage people to stop and read my content. Ben ve fantezi grafik kişiler durdurmak için ve içeriğini okumak teşvik etmek için bir baraj şey yoktur. This is by design and for one simple reason - I am not after readers - I am after clicks. Bu tasarım ve basit bir nedenden dolayı - Okuyucunun sonra değilim - Tıklamalardan sonra duyuyorum.

The layout of this blog goes against all the conventional wisdom of how you should set up a blog. Bu blogun düzeni nasıl bir blog kurmalıyım tüm geleneksel bilgelik aykırı. Keep this in mind - all that wisdom is about attracting readers - not making money. Şunu aklından çıkarma - bu bilgelik hakkında okuyucuların - para kazanmak değil çekmektedir. People don't click if you get them reading. İnsanlar don't tıklayın eğer okuma bulabilirim. About 7% of the people who find this site through Google click my Ads. Google tıklama ile Reklamların bu sitede bulmak insanların yaklaşık 7%. The uglier I make the site the higher this percentage gets. Bu uglier Ben bu oran daha yüksek olur site olun.

If you are brave enough start reading my old posts - they explain how I have optimized this blog for search traffic. Eğer cesur yeterli başlangıç eski gönderileri okuma - Onlar nasıl arama trafiği için bu blogu optimize var açıklayın. My techniques work in a highly competitive niche like this but more importantly they really kick ass in less competitive niches that have a lot more searches to cash in on. Benim bu teknikleri ama daha önemlisi gibi son derece rekabetçi mihrabı bunlar gerçekten daha az rekabet niş bu para ile ilgili bir çok arama var kıç tekmelemek çalışır.

Getting search visitors is only step one however - getting them to click or buy is the hard part. Arama ziyaretçiler Başlarken sadece Ancak bir adımdır - tıklayınız onları satın almak veya sabit parçasıdır. My next post will cover all my little tips for converting traffic into Adsense revenue. Sonraki yazı Adsense geliri olarak trafik dönüştürmek için küçük ipuçları kapsayacak.

Till then, Sonra kadar

0 Comments:

Post a Comment